Częste pytania


- W metodach płatności jest do wyboru tylko gotówka lub karta płatnicza. Co w przypadku transakcji opłacanych przelewem – czy wtedy poprawne będzie wybranie „gotówka”?

--Sugerowałbym dodanie kolejnej metody płatności "Przelew": prosiłbym wejść w: Funkcje -> Funkcje kierownika -> Konfiguracja -> Płatności -> Definiowanie -> np. 3 -> Przelew ->Nazwa płatności wpisać "Przelew"->Przypisać terminal do płatności (NIE) -> Czy płatność jest bonem (NIE)



-W kasie widzę walutę PLN, a jeśli klient płaci w EUR – czy jakoś mogę zmienić walutę?

--Można dodać walutę: Funkcje -> Funkcje kierownika -> Konfiguracja -> Waluty -> Nazwa i kursy -> Definiowanie -> np. 1 ->Wpisać nazwę waluty -> Symbol waluty  np. EUR -> Kurs waluty np. jeśli wpisują Państwo EUR to 4,68

Następnie przy wyborze płatności będzie do wyboru również obca waluta która przeliczy obecny paragon po podany kursie.



-Czy kasa została już przez Państwa zgłoszona do US?

-- W momencie fiskalizacji kasa zgłasza się do US.



-Czy błędnie wystawiony paragon można jakoś anulować?

-- Już wystawiony (wydrukowany) paragon ze strony kasy nie da się już anulować, należy klientowi wydrukować nowy prawidłowy paragon, natomiast błędny paragon przekazać księgowemu/ księgowej który na jego podstawie sporządzi "protokołu pomyłki oczywistej".



-Czy wygenerowany wcześniej raport dzienny po podłączeniu do wifi sam się wyśle do US, czy jeszcze coś powinnam zrobić „zamykając dzień”? 

-- Sam się wyśle jak będzie miał dostęp do internetu. Jeśli się nie wyśle pojawi się na kasie koperta, wtedy należy sprawdzić połączenie kasy z internetem/siecią, po ponownym podłączeniu do internetu kasa wyśle wszystkie zaległe raporty.

 

 *Podane odpowiedzi są tylko naszą sugestią i nie należy ich traktować jako poradę prawną lub obowiązujące przepisy prawne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl