ELZAB K2 Pay – instrukcja na wypadek zapętlenia unieważnienia transakcji K2Pay

Instrukcja na wypadek zapętlenia unieważnienia transakcji K2Pay

Po pojawieniu się komunikatu "unieważnienia transakcji" możemy wykonać na terminalu następuję kroki.

Przeprowadzenie operacji wymaga kontaktu akceptanta (merchanta) lub serwisanta (dealera) z infolinia Verifone, aby uzyskać hasło Administratora. Hasło jest ważne przez 24 h.

Helpdesk Verifone dla serwisanta 22 711 43 75 czynny 24 / 7
Helpdesk Verifone dla akceptantów 22 711 43 74 czynny 24 / 7

Na liście powiadomień jest pozycja „Błąd wysyłania unieważnienia”

Po kliknięciu w to powiadomienie prawdopodobnie wyświetla się ekran:

Wtedy należy wybrać opcję USUŃ. Na ekranie pojawi się pytanie o hasło Menagera. W górnym prawym rogu powinny być widoczne 3 kropki i po ich naciśnięciu powinna być możliwość wybrania Administratora.

Wówczas należy wprowadzić hasło Administratora (hasło ważne danego dnia generowane w VHQ, które też jest wymagane do przywrócenia ustawień fabrycznych).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl