ELZAB K2 PAY ONLINE - FAQ

ELZAB K2 PAY ONLINE - FAQ

ELZAB K2 PAY ONLINE - FAQ

P: Otrzymałem nowy zestaw tj. (terminal CM5 + drukarka Elzab K2 Pay), jak zainstalować aplikację sprzedaży MOJA@PKA, bo nie jest ona zainstalowana lub zainstalowana jest wersja demo?

O: Pełna aplikacja MOJA@PKA zostanie na terminalu CM5 zainstalowana automatycznie po procesie aktywacji terminal CM5 u klienta. Szczegóły aktywacji omówione są w instrukcji serwisowej w rozdziale "5. Instalacja i uruchomienie" strona 13. Bez aktywacji terminala dostępny jest program serwisowy FIBO.


P: Jakie są ograniczenia demo MOJA@APKA

O: W stosunku do pełnej wersji (która instalowana jest automatycznie przy aktywacji terminala), aplikacja demo posiada wyszarzone (niedostępne) opcje ‘HISTORIA’ oraz ‘ODŁĄCZ USŁUGĘ HISTORIA’, PŁATNOŚCI KARTĄ czerwony label ‘DEMO’ pokazany na drawerze aplikacji, • niezaprogramowane: a. artykuły, b. grupy towarowe, c. rabaty, d. nagłówek, e. stopka, f. jednostki miary, g. stawki podatkowe, h. metody płatności, Wprowadzenie parametrów na etapie przed-sprzedażowym należy usunąć przed przekazaniem klientowi do użytku.


P: Jaki miesięczny limit transferu ma karta SIM po jej aktywacji i jakie są okresy ważności karty?

O: Dostępne są dwa płatne z góry okresy ważności karty tj. 24 i 36 miesięcy. Wielkość pakietu transferu na miesiąc to 3GB danych.


P: Posiadam K2Pay z aktywną kartą SIM, niestety na CM5 mam informację o braku karty SIM, co może być powodem?

O: W przypadku gdy na terminalu permanentnie brak jest karty SIM, należy dokonać resetu rządzenia w sposób przekazany przez Verifone (skierowanie CM5 na SIM2):

*Włączamy zestaw
*Po pełnym uruchomieniu zestawu restartujemy drukarkę przyciskiem K1 (K1 nacisnąć, przytrzymać 5sek. i puścić)
*Po pełnym zrestartowaniu drukarki należy wykonać restart CM5.

P: Posiadam K2Pay i na terminalu CM5 jest dostęp do Internetu, natomiast w części fiskalnej, drukarka nie ma dostępu do Internetu, gdzie może leżeć problem?

O: Proponujemy zmienić launcher na launcher3. W tym celu:

Wejść do ustawienia Android na CM5 -> Aplikacje i powiadomienia -> zjechać na dół strony i wejść w Zaawansowane -> Domyślne Aplikacje -> Aplikacja ekranu głównego -> Wybrać Launcher 3 oraz zrestartować urządzenie.


P: Jak wykonać na terminalu CM5 heartbeat?

O: Kliknąć ikonę:

Pojawi się:

Kliknąć diagnostics, pojawi się:

Kliknąć podsumowanie, pojawi się:

Kliknąć „wyślij heartbeat”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl